למרות הסקרים • למה ליברמן כל כך בטוח בהצלחתו?

    גואל ועקנין No Comments on למרות הסקרים • למה ליברמן כל כך בטוח בהצלחתו?
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות מצבו הקשה בסקרים, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן נשמע אופטימי לחלוטין, הסיבה לכך – לא תאמינו – בגלל סגולת הביקור במערת המכפלה.

    היום (ראשון) ביקר ליברמן בחברון ובמערת המכפלה, את סיבת בואו למקום – הסביר ליברמן "אנחנו באים למערת המכפלה כמיטב המסורת. הגעתי לכאן בבחירות 1996, וכאן התבשרנו על הניצחון הייתי כאן גם ב-2013. זאת מסורת וזה תמיד עוזר. המחנה הלאומי האמיתי נמצא כאן – במקומות אחרים הכל דיבורים. הימין האמיתי שיש לו דרך, יש לו נחישות ויודע מה הוא רוצה הוא כאן".

    לדבריו, "אנחנו לא מסרנו את חברון. תמיד הצבעתי נגד שחרורו מחבלים, דרשנו לחסל את חמאס והצבענו נגד ההתנתקות. כדאי מאוד שגם אחרים יתחייבו על אותם עקרונות כמו עונש מוות למחבלים, ולעמוד על האינטרסים שלנו כדי שלא תהיה התנתקות ב' ו-ג'".

    ליברמן כאמור היה אופטימי למידי ואמר כי "אנחנו נגיע למספר דו ספרתי אמר. "אני רואה את עצמי כשר הביטחון בממשלה הבאה", לדבריו, "מעולם לא התחייבנו פרסונלית לאיש", הזכיר. "אנחנו הפכנו את נתניהו לראש ממשלה. אנחנו רוצים לוודא שהממשלה הבאה הולכת לחיסול חמאס ולא להתנתקות ב'. אני אמליץ לנשיא קודם כל על עצמי, אחר כך אנחנו נמליץ על מי שיתחייב לחוקים שאנחנו רוצים להעביר".



    0 תגובות